Açılmamış galiba telefon. İkinci el parasından açtırma parasını düşürüp satabilirsin bence
Açtırmayla uğraşma parasını da düşmesi gerekiyor.
telefonu kullanıyorum aktif olarak açtırma ücreti yok geveyli cihaz 150-200tl arası bir çip alıcaksınız onu hatla birlikte takıyorsunuz kullanıyorsunuz cihazı hocam normal yurtdışı cihazlar gibi değil