• 07-12-2021, 16:31:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    5 senelik bir binaya taşındım 4 aydır internet alamıyorum boş port yok 24 ay bekleyeceksiniz diyorlar. Çözüm bulamıyorum daha önce böyle bir sıkıntı yaşayan sıkıntısını çözebilen var mı acaba ?

    EDİT
    Vodafone redbox kurumsal olan peketi satın aldım 200 tl aylık sınırsız tek kötü yanı sabah 7 akşam 7 15mbit sonrasında 5 mbite düşüyor
  • 07-12-2021, 16:32:51
    #2
    Turk telekomda tanıdığın olursa çözüyorlar. Ya da superbox almalısın
  • 07-12-2021, 16:34:01
    #3
    ben de 0 binada 6 ay bekledim, her ay telekom müdürlüğüne gidip talepte bulundum. Binada port yoksa birisi fazladan abınelik kullanıyordur, ya da dubleksler ayrı ayrı daire olarak yapılmıştır port eksik kalmıştır. Kentsel dönüşümden yapıldıysa o da ayrı bir konu.
  • 07-12-2021, 16:34:45
    #4
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turk telekomda tanıdığın olursa çözüyorlar. Ya da superbox almalısın
    superbox maliyetli, turk telekom magnet araştır, cayma bedeli yok, altyapı gelince direkt iptal oluyor.
  • 07-12-2021, 16:35:45
    #5
    aynı şekilde banada öyle söylendi fakat şikayetçi olacağım falan diyince 2 günde çözdüler sorunu. Eğer tanıdığınız vs varsa daha kısa sürede de çözüme ulaşacaktır.
  • 07-12-2021, 16:35:57
    #6
    Superbox deneyebilirsiniz biraz pahalı ama
  • 07-12-2021, 16:41:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Süperbox çok pahalı kotalı paketleri yetmez.
    Sınırsız olanı da 600 lira ve 24 ay taahhüt


    Yukarıda bir arkadaş Türk telekom magnet demiş şimdi gördüm bana makul geldi onu alıcam sanırım.
  • 07-12-2021, 16:47:36
    #8
    Ben bu yüzden superbox almak zorunda kaldım maalesef
  • 07-12-2021, 16:53:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Türk Telekom magnet te olmadı şimdi görüştüm onunda alt yapısı yokmuş ne kadar saçma bir alt yapı kullanıyoruz görün