ben de 0 binada 6 ay bekledim, her ay telekom müdürlüğüne gidip talepte bulundum. Binada port yoksa birisi fazladan abınelik kullanıyordur, ya da dubleksler ayrı ayrı daire olarak yapılmıştır port eksik kalmıştır. Kentsel dönüşümden yapıldıysa o da ayrı bir konu.