• 05-12-2021, 00:53:03
    #1
    Selamlar R10 Ailesi,

    Yakın zamanda yeni kuracağım smmpanel'imin insanların ilgisini çekmek adına siz değerli forum üyelerinden bilgi almak istiyorum şu olsa iyi olur şunuda yapsanız hiç fena olmaz dediğiniz şeyleri konu altına yazarsanız çok sevinirim önceliğim tüm müşterilerime sorunsuz hizmet vermek olucak o yüzden hiç birşeyin eksik olmamasını istiyorum.

    Yorum yapıp fikrini beyan edenlere şimdiden teşekkürler.
  • 05-12-2021, 00:54:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Her Üyeye 5 Tl Bakiye Verin Kapış Kapış Dolarlar .d
  • 05-12-2021, 00:55:26
    #3
    @ZeroMedia; daha açmadan iflas ettirmek istiyorsun galiba hocam 😂
  • 05-12-2021, 00:56:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ZeroMedia; daha açmadan iflas ettirmek istiyorsun galiba hocam 😂
    😂😂 Valla Gördüğüm Kadarıyla Açan Herkes Bakiye Hediye Ediyor.
  • 05-12-2021, 00:56:26
    #5
    Servislerin fiyatını 1-2 hafta zararına yapın .d
  • 05-12-2021, 01:04:24
    #6
    Hocam açıklamalarınız samimi ve gerçekler olsun. 5-10 dakika yazdığınız sistemlerde gecikme yaşadığınız an bittiğiniz andır
  • 05-12-2021, 02:00:24
    #7
    Sağlayıcı değilseniz geçmiş olsun