Selamlar R10 Ailesi,

Yakın zamanda yeni kuracağım smmpanel'imin insanların ilgisini çekmek adına siz değerli forum üyelerinden bilgi almak istiyorum şu olsa iyi olur şunuda yapsanız hiç fena olmaz dediğiniz şeyleri konu altına yazarsanız çok sevinirim önceliğim tüm müşterilerime sorunsuz hizmet vermek olucak o yüzden hiç birşeyin eksik olmamasını istiyorum.

Yorum yapıp fikrini beyan edenlere şimdiden teşekkürler.