• 03-12-2021, 19:45:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    İlk fotoğraftaki nasıl bir bakıştır Bizim kuşların monarşi gibi ismidir: Miniş.
  • 03-12-2021, 19:46:53
    #11
    Kuşum aydın 😀
  • 03-12-2021, 19:49:56
    #12
    cankuş
  • 03-12-2021, 19:51:55
    #13
    Guş güzel olur aslında
  • 03-12-2021, 19:53:37
    #14
    Uyumlu olmasını istiyorsanız Dübel koyun. Matkap işini iyi yapar ama dübel yaptığı işi daha da sağlamlaştırır.

    Not: Yazarken absürt geldi ama hala ayni fikirdeyim. 😅 Tüyü kadar ömrü olsun 🤟
  • 03-12-2021, 23:31:27
    #15
    GizemYildizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyumlu olmasını istiyorsanız Dübel koyun. Matkap işini iyi yapar ama dübel yaptığı işi daha da sağlamlaştırır.

    Not: Yazarken absürt geldi ama hala ayni fikirdeyim. 😅 Tüyü kadar ömrü olsun 🤟
    Bu yorumu görmeden önce dübel koydum kendim aynı fikirde başkalarını görmek güzel
  • 03-12-2021, 23:34:55
    #16
    Bizimde var 1 senedir erkek kuşumuz. 7-8 kelime söylüyor çok güzel konuşuyor. Hayvan yanlız başına üzülüyorum acaba bir dişi alsam yanına yoldaş olsun diye nasıl olur ? Yanına eş gelirse konuşmaz falan dediler o yüzden tereddütte kaldım.