Bizimde var 1 senedir erkek kuşumuz. 7-8 kelime söylüyor çok güzel konuşuyor. Hayvan yanlız başına üzülüyorum acaba bir dişi alsam yanına yoldaş olsun diye nasıl olur ? Yanına eş gelirse konuşmaz falan dediler o yüzden tereddütte kaldım.