Bizim kuşların monarşi gibi ismidir: Miniş.
Yeni Kuşumun Adını Ne Koyayım?
15
●119
- 03-12-2021, 19:45:52Üyeliği durdurulduİlk fotoğraftaki nasıl bir bakıştır
Bizim kuşların monarşi gibi ismidir: Miniş.
- 03-12-2021, 19:53:37Uyumlu olmasını istiyorsanız Dübel koyun. Matkap işini iyi yapar ama dübel yaptığı işi daha da sağlamlaştırır.
Not: Yazarken absürt geldi ama hala ayni fikirdeyim. 😅 Tüyü kadar ömrü olsun 🤟 - 03-12-2021, 23:31:27Bu yorumu görmeden önce dübel koydum kendim aynı fikirde başkalarını görmek güzelGizemYildizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
