• 03-12-2021, 10:50:20
    #10
    Adam bu konuya yazmış Kılıçdaroğlunun takipçisi bot.
    İyi de konuyla ne alakası var diye sormazlar mı adama?
    Hahahahahha . Bu millete her şey müstehak.
  • 03-12-2021, 10:52:08
    #11
    KOZBA.NET
    PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gokenim bayağı sağlam aktroll yalnız, nerede böyle konu var hemen ikinci mesajı kendisi yazar. Engellememe rağmen alıntılar yüzünden sürekli görüyorum, tam kefenli reisçi. Bu adamın incelenmesi lazım, bedavaya bu kadar alçalacağını sanmıyorum.
    Kefeni varsa gitsin ÖSO'ya katılsın dava uğruna savaşsın hocam öyle kuru gürültü ile AKP İslam davası güdülmüyor.
  • 03-12-2021, 10:52:36
    #12
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %44'ü sahte takipçili hesaptan mı
    Enflasyon oranı kadar sahte mi?
  • 03-12-2021, 10:52:37
    #13
    G4G adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam bu konuya yazmış Kılıçdaroğlunun takipçisi bot.
    İyi de konuyla ne alakası var diye sormazlar mı adama?
    Hahahahahha . Bu millete her şey müstehak.
    Konuyu bulandırdı işte, amacına da ulaştı konu dışında her şey konuşuluyor
    • batoksca
    • G4G
    • ThecBerg
    batoksca, G4G, ThecBerg ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 03-12-2021, 10:55:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar konuyu saptirmayalim lütfen
  • 03-12-2021, 11:09:28
    #15
    Kılıçdaroğlu'nu tebrik ediyorum, çok çok geç başladı muhalefet yapmaya ama demek ki sonradan açılıyor (: Tüik bu ülkenin kurumu ve Kılıçdaroğlu da bu ülkenin vatandaşlarının seçtiği isimlerden biri. Gerekirse kapıda yatması lazım, meydan çok boş kaldı bu adamlara. Senelerdir istedikleri gibi at koşturuyorlar, biraz vatandaşın nefesini enselerinde hissetme vakti geldi.
  • 03-12-2021, 11:12:56
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hepsini sorguladım hocam
    Chpli trolleri de diğer trolleri de sorguluyorum ve gülüyorum hepsine ama %44 çok büyük bi oran bi lider için
    Maaşlar yattı mı?
  • 03-12-2021, 11:26:24
    #17
    Milleti temsil eden, milletin vekilini, millete çalışan bir kuruma almıyorlar. nerden baksan tutarsızlık, nerden baksan ahmakça.
  • 03-12-2021, 11:28:39
    #18
    Hangisi daha büyük rezalet bilemedim.
    Ülkenin böyle yönetilmesi mi yoksa bu yönetimden memnun olan tipler olması mı?