Kılıçdaroğlu'nu tebrik ediyorum, çok çok geç başladı muhalefet yapmaya ama demek ki sonradan açılıyor (: Tüik bu ülkenin kurumu ve Kılıçdaroğlu da bu ülkenin vatandaşlarının seçtiği isimlerden biri. Gerekirse kapıda yatması lazım, meydan çok boş kaldı bu adamlara. Senelerdir istedikleri gibi at koşturuyorlar, biraz vatandaşın nefesini enselerinde hissetme vakti geldi.