PeAylwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gokenim bayağı sağlam aktroll yalnız, nerede böyle konu var hemen ikinci mesajı kendisi yazar. Engellememe rağmen alıntılar yüzünden sürekli görüyorum, tam kefenli reisçi. Bu adamın incelenmesi lazım, bedavaya bu kadar alçalacağını sanmıyorum.
Kefeni varsa gitsin ÖSO'ya katılsın dava uğruna savaşsın hocam öyle kuru gürültü ile AKP İslam davası güdülmüyor.