• 02-12-2021, 14:30:36
    #28
    2 TL + Yılbaşında ek ÖTV
  • 02-12-2021, 14:39:26
    #29
    wassup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar yüksek zammı da bir anda yapamazlar diye düşünüyorum. Umarım yapamazlar
    Akaryakıta da birden bire bu kadar fazla zam yapamazlar diyorduk 🙋♂
  • 02-12-2021, 14:45:26
    #30
    Sigaraya zam geldi diye bırakın diyenler, ekmeğe zam geldiğinde, pasta yiyecekler sanırım :P
  • 02-12-2021, 20:14:35
    #31
    Bir gün geçmiyor ki bir şeye zam gelmesin. Ertesi günü gidip yine aynı paketi alacağımızı biliyorlar. Tütün boğazımı mahvetmese seve seve tütüne döneceğim de olmuyor anlaşamıyoruz