wassup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar yüksek zammı da bir anda yapamazlar diye düşünüyorum. Umarım yapamazlar
Akaryakıta da birden bire bu kadar fazla zam yapamazlar diyorduk 🙋♂