• 29-11-2021, 22:23:10
    #28
    Ben önceki seneki indirimde newspaper almıştım 350 TL ye. Dün de avada satın aldım indirimli hali ile 500 lira ödedim. Sadece 1 yıl içindeki dolar kuruna bakın. Seneyeki indirimde dolar 20 lira olur artık. Bir daha da bir şey almayacağım indirimli hali ile bile 500 TL para ödedim resmen... Bu saatten sonra da bitti benim için yabancı tema. Yapacağım stoğumu yaptım ben. Artık indirim bile sökmez bize dolar bu haldeyken.
  • 29-11-2021, 22:50:28
    #29
    bende jnews aldım kim diyor tek domain için kullanılıyor? istediğin kadar kendi sitene kur yeterki başkasına satma. R10 da adam bir lisans alıp günde 10 siteye kurup satıyor bence themforeset çok ucuz
  • 29-11-2021, 23:54:34
    #30
    furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben önceki seneki indirimde newspaper almıştım 350 TL ye. Dün de avada satın aldım indirimli hali ile 500 lira ödedim. Sadece 1 yıl içindeki dolar kuruna bakın. Seneyeki indirimde dolar 20 lira olur artık. Bir daha da bir şey almayacağım indirimli hali ile bile 500 TL para ödedim resmen... Bu saatten sonra da bitti benim için yabancı tema. Yapacağım stoğumu yaptım ben. Artık indirim bile sökmez bize dolar bu haldeyken.
    Maalesef öyle, artık dolar ile satılan hiç bir şeyin indirimi filan Türkiye için fark etmiyor.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende jnews aldım kim diyor tek domain için kullanılıyor? istediğin kadar kendi sitene kur yeterki başkasına satma. R10 da adam bir lisans alıp günde 10 siteye kurup satıyor bence themforeset çok ucuz
    Aynı lisansı farklı sitelerinde kullanabiliyor musun?
  • 30-11-2021, 00:11:06
    #31
    Bende açıkcası jnews taraftarıyım hatta indirimden faydalanıp almayı da düşünmüyorum, fakat Türkçe'ye çevirmesi üzerinde değişiklikler yapması zor geliyor. Bu arada bu hizmeti veren biri var mı?
  • 30-11-2021, 00:51:40
    #32
    tastanbilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende açıkcası jnews taraftarıyım hatta indirimden faydalanıp almayı da düşünmüyorum, fakat Türkçe'ye çevirmesi üzerinde değişiklikler yapması zor geliyor. Bu arada bu hizmeti veren biri var mı?
    Kullandıkça alışıyorsun