Ben önceki seneki indirimde newspaper almıştım 350 TL ye. Dün de avada satın aldım indirimli hali ile 500 lira ödedim. Sadece 1 yıl içindeki dolar kuruna bakın. Seneyeki indirimde dolar 20 lira olur artık. Bir daha da bir şey almayacağım indirimli hali ile bile 500 TL para ödedim resmen... Bu saatten sonra da bitti benim için yabancı tema. Yapacağım stoğumu yaptım ben. Artık indirim bile sökmez bize dolar bu haldeyken.