• 27-11-2021, 12:47:30
    #1
    Metaverse projem için ortak çalışacak bir birey aramaktayım.

    Bu süreçtede yaklaşık 30-40 kişiyle görüşüldü artık o kadar garip insanlar geliyor ki sürekli konu dışına çıkılıyor herkes demeyeceğim ama çoğunluk sürekli bir nasihat derdinde yani anlatılmaz en basit örneğini ss olarak bırakıyorum aşağıya.

    Arkadaşlar ben şahsen 10 yaşında da olsam 100 yaşında da olsam siz sizi ilgilendiren konuya bakın kimi insan var 90 yaşında ama çocukla çocuk oluyor kimisi var gelmiş 30-40 yaşına boş boğazlık dışında hiçbir şey yapmıyor. Kusura bakmayın ama siz böbürlenirseniz 140ta olsa yaşınız ne ben saygı duyarım ne bir başkası. Yaşça genç olup ben o tür insanlara birşey öğretmek istiyorum hani her fırsatta böyle saçma çabalara giren tiplere : Yaşınızın büyük olması her alanda tecrübe sahibi olduğunuz anlamına gelmez, her alanda tecrübe sahibi olduğunuzu da düşünüyorsanız üzgünüm henüz at gözlüğünü çıkarmış değilsiniz.

    Druyan derki: Birçok insanda, Dünya'nın evrenin merkezinde ve kendilerinin de tüm türlerin merkezinde olduklarına inanmalarını sağlayan büyük bir ego vardır.

    Egonuzu bir kenara, yaşınızı bir kenara bırakıp dinleyici olmanızı öneririm kimseden daha iyi değilsiniz, kimsede sizden iyi olduğunu iddaa etmiyor burada.




  • 27-11-2021, 12:52:28
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Böyle konular da nasıl da müslüman oluyoruz
  • 27-11-2021, 12:53:15
    #3
    Ben hristiyanlarla dost olmam 😅😅 kim ya bu yaşlı kurt 😀
  • 27-11-2021, 12:53:24
    #4
    AlperenKizil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle konular da nasıl da müslüman oluyoruz
    Hocam benim yorum yapmama gerek yok ss ler anlatıyor sizinle beraber bende okudum bir kez daha garip...
  • 27-11-2021, 12:53:29
    #5
    philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metaverse projem için ortak çalışacak bir birey aramaktayım.

    Bu süreçtede yaklaşık 30-40 kişiyle görüşüldü artık o kadar garip insanlar geliyor ki sürekli konu dışına çıkılıyor herkes demeyeceğim ama çoğunluk sürekli bir nasihat derdinde yani anlatılmaz en basit örneğini ss olarak bırakıyorum aşağıya.

    Arkadaşlar ben şahsen 10 yaşında da olsam 100 yaşında da olsam siz sizi ilgilendiren konuya bakın kimi insan var 90 yaşında ama çocukla çocuk oluyor kimisi var gelmiş 30-40 yaşına boş boğazlık dışında hiçbir şey yapmıyor. Kusura bakmayın ama siz böbürlenirseniz 140ta olsa yaşınız ne ben saygı duyarım ne bir başkası. Yaşça genç olup ben o tür insanlara birşey öğretmek istiyorum hani her fırsatta böyle saçma çabalara giren tiplere : Yaşınızın büyük olması her alanda tecrübe sahibi olduğunuz anlamına gelmez, her alanda tecrübe sahibi olduğunuzu da düşünüyorsanız üzgünüm henüz at gözlüğünü çıkarmış değilsiniz.

    Druyan derki: Birçok insanda, Dünya'nın evrenin merkezinde ve kendilerinin de tüm türlerin merkezinde olduklarına inanmalarını sağlayan büyük bir ego vardır.

    Egonuzu bir kenara, yaşınızı bir kenara bırakıp dinleyici olmanızı öneririm kimseden daha iyi değilsiniz, kimsede sizden iyi olduğunu iddaa etmiyor burada.





    Cehaletin dil alası...
    bunu yazan arkadaş kim olursa olsun, büyük cahilmiş.
    en sondan başlayayım , bahsettigi hareket y.dışında "çak bir beşlik" hareketidir. öyle dua hareketi degildir.
    Kaldı ki, olsa ne olur ? Müslümanlık dini Hristiyanlık dinini kabul etmiyor mu ? ediyor. Eee ?
    Hani hoşgörü, hani insanlık ?
    İkinci olarak;
    ben Hristiyanlarla dost olmam ne demek anlamadım, Ha bu bir tercihtir anlarım..
    Ama kullandığın teknoloji, kullandığın aletler, üstüne yazı yazdığın telefon ve bilgisayar Hristiyanlara ait, onları da kullanma o zaman CAHİL !
    Namazda gözü olmayanın ezanda kulağı olmaz demiş büyüklerimiz.
    Cehalet yaş ile alakalı degil, beynin dolu ya da boş olması ile alakalıdır.
    Varsa yoksa şekilcilik...
  • 27-11-2021, 12:56:59
    #6
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cehaletin dil alası...
    bunu yazan arkadaş kim olursa olsun, büyük cahilmiş.
    en sondan başlayayım , bahsettigi hareket y.dışında "çak bir beşlik" hareketidir. öyle dua hareketi degildir.
    Kaldı ki, olsa ne olur ? Müslümanlık dini Hristiyanlık dinini kabul etmiyor mu ? ediyor. Eee ?
    Hani hoşgörü, hani insanlık ?
    İkinci olarak;
    ben Hristiyanlarla dost olmam ne demek anlamadım, Ha bu bir tercihtir anlarım..
    Ama kullandığın teknoloji, kullandığın aletler, üstüne yazı yazdığın telefon ve bilgisayar Hristiyanlara ait, onları da kullanma o zaman CAHİL !
    Namazda gözü olmayanın ezanda kulağı olmaz demiş büyüklerimiz.
    Cehalet yaş ile alakalı degil, beynin dolu ya da boş olması ile alakalıdır.
    Varsa yoksa şekilcilik...
    Hocam düşünün o kadar yanlış yerlere çekiliyor ki ben dini açıdan yorum bile yapmadım ki ben de elhamdulillah müslümanım. Fakat benim projemle dinin ne alakası var?
  • 27-11-2021, 13:01:58
    #7
    philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam düşünün o kadar yanlış yerlere çekiliyor ki ben dini açıdan yorum bile yapmadım ki ben de elhamdulillah müslümanım. Fakat benim projemle dinin ne alakası var?
    Konu senin ile alakalı degil zaten, ya da projen ile.
    Onun beyin hücreleri ile alakalı.
    Madem o kadar çok biliyor, bahsettiğim aletleri kullanmadan yapsın her şeyini? onların tümünü Hristiyanlar üretti.
    Ve kaldı ki burada müslüman olmayan çeşitli inanışlara sahip bir sürü insan var, bu neyin saygısızlığıdır.
    Önce şunu öğrenmesi lazım;
    "Müslümanlık hoşgörü dinidir"
    Saygısız Cahil !
    Not ;
    kim olduğunu iletirsen bloklayalım da bizimle muhattap olmak zorunda kalmasın.
    Ben de pastafarian'ım Hadi bakalım.
  • 27-11-2021, 13:02:41
    #8
    Bir şey de aşırıya kaçan herkesten nefret ediyorum.
  • 27-11-2021, 13:04:25
    #9
    Askerde çok aşina olduğum bir cümle vardı . Komutanlar bazen kızınca Mal Mehmetçik derdi herkese 😁 bir an aklıma geldi nedense