osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cehaletin dil alası...
bunu yazan arkadaş kim olursa olsun, büyük cahilmiş.
en sondan başlayayım , bahsettigi hareket y.dışında "çak bir beşlik" hareketidir. öyle dua hareketi degildir.
Kaldı ki, olsa ne olur ? Müslümanlık dini Hristiyanlık dinini kabul etmiyor mu ? ediyor. Eee ?
Hani hoşgörü, hani insanlık ?
İkinci olarak;
ben Hristiyanlarla dost olmam ne demek anlamadım, Ha bu bir tercihtir anlarım..
Ama kullandığın teknoloji, kullandığın aletler, üstüne yazı yazdığın telefon ve bilgisayar Hristiyanlara ait, onları da kullanma o zaman CAHİL !
Namazda gözü olmayanın ezanda kulağı olmaz demiş büyüklerimiz.
Cehalet yaş ile alakalı degil, beynin dolu ya da boş olması ile alakalıdır.
Varsa yoksa şekilcilik...
Hocam düşünün o kadar yanlış yerlere çekiliyor ki ben dini açıdan yorum bile yapmadım ki ben de elhamdulillah müslümanım. Fakat benim projemle dinin ne alakası var?