Telefonum sony xperia Z1 compact sanırım 5 sene önce filan aldım yanlış hatırlamıyorsam.
İşimi görüyor Allah'a şükür fazlasında gözüm yok zaten alacak parada yok.Ama kafa topu 2 oynuyordum kısa süreye kadar fakat güncelleme sonrası bir süredir oynayamıyorum tek oynadığım oyundu.
Android sürümü uygun değildir diyor oynamanın bir yolu var mı?
Kafa Topu 2 Oyununu Nasıl Oynayabilirim?
7
●75
- 26-11-2021, 01:14:01Üyeliği durdurulduNasıl hocam yardımcı olur musunuz? eski sürüm apk derken?bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2021, 01:16:08Üyeliği durduruldu
- 26-11-2021, 01:23:19Üyeliği durdurulduBenim android sürümüm sanırım 4.2 ve açıklamalarda 4.4 yazıyor.İndirdim ama dosya açılamıyor diyor.bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2021, 01:45:03telefona farklı bir rom atarak deneyebilirsin. hiç denemedim ama belki sorunun çözülür.Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2021, 01:47:15Üyeliği durdurulduRom filan işlerinden hiç anlamıyorum hocam elimizde kalmasın sonra telefon.Zaten parasızım bir de telefonsuz kalmayalım.Newyearman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2021, 01:48:29ilk eski rom'u bulun hangi model vs ise. Ardından o rom'un android seviyesi yüksek modlusu var mı araştırın. 5-6 video izleyerek adım adım yapınız. Benim önerim bu olurKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle