Telefonum sony xperia Z1 compact sanırım 5 sene önce filan aldım yanlış hatırlamıyorsam.

İşimi görüyor Allah'a şükür fazlasında gözüm yok zaten alacak parada yok.Ama kafa topu 2 oynuyordum kısa süreye kadar fakat güncelleme sonrası bir süredir oynayamıyorum tek oynadığım oyundu.

Android sürümü uygun değildir diyor oynamanın bir yolu var mı?