• 25-11-2021, 11:34:35
    #37
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadir şeker olayından sonra herkes izleyici olmuş adam koltuktan bile kalkmıyor


    https://www.youtube.com/watch?v=vlKMzmIkvx4
    Hocam %100 haklısın ama o adamın elindeki bıçağı görünce o atmosferde herkes çekiniyor. Yanlış ama kimse tepki gösterememiş korkudan. O adam sinirli ve elindeki bıçak normal değil, herkes atlayamaz oraya öyle yemez yani. Oturduğumuz yerde bizde diyoruz ama satırlı birine denk geldik bir defa herkes adamı teke tekte alırım hesabı yapıyor ama 3 kişi yanına yaklaşamadı. Onu göze alamıyor insanoğlu işte..
  • 25-11-2021, 12:49:19
    #38
    backlinkmatik.com
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce banlanan insanlar yüzünden bu ülke uzunca yıllar kendini geliştiremez, tam tersi sürekli geriye gider.
    kim hocam?
  • 25-11-2021, 12:52:01
    #39
    sonumuz hayır olsun
  • 25-11-2021, 12:52:06
    #40
    backlinkmatik.com
    Espanol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen katılıyorum az önce benzer detaylarla + 111111


    Tamamen katılıyorum az önce benzer detaylarla Gerçekten bu kişi SÜRESİZ banlanmayacaksa lütfen bizi bilgilendirin böyle bir şey yok 3 hakaret etsin ve 3 gün banlansın ? Bende katılıyorum ve fikrimi açıkca burada beyan ediyorum bu kişiye SÜRESİZ BAN VERİLMESİNİ rica ediyorum talep ediyorum adına ne derseniz ....

    @Bip; Bilalbayar Yeniceri mesaj ve detay@r10.net mail gönderdim .
    ban süresi 3 aya uzatılmış hocam şimdi baktım yine, desteğiniz için teşekkürler.

    toplumdan da banlamak lazım ama mümkün olmuyor işte
  • 25-11-2021, 13:18:01
    #41
    civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kim hocam?
    wmmaster mıdır nedir. o tarz insanlar yüzünden.
  • 25-11-2021, 13:22:06
    #42
    20 sabıka kaydı olan bir suç makinası nasıl oluyor da toplumda serbestçe dolaşabiliyor?

    https://www.ntv.com.tr/turkiye/kadik...okqMAMNMmIlxdg
  • 25-11-2021, 13:26:48
    #43
    yorumsz...
  • 25-11-2021, 14:57:00
    #44
    Espanol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 sabıka kaydı olan bir suç makinası nasıl oluyor da toplumda serbestçe dolaşabiliyor?

    https://www.ntv.com.tr/turkiye/kadik...okqMAMNMmIlxdg
    Bu ülke için normal hocam, neden şaşırıyorsunuz ki ?
  • 25-11-2021, 15:17:05
    #45
    @Espanol; hocam alttaki videoyu da ilk konuya ekle sana zahmet.
    Hiçbir şey cezasız kalmaz polis olmasa halk yapardı, o kadar hayvana rağmen hâlâ insanlığını kaybetmeyen bireyler olduğunu biliyorum.


    https://www.instagram.com/p/CWsOWWfL...dium=copy_link