DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadir şeker olayından sonra herkes izleyici olmuş adam koltuktan bile kalkmıyor


https://www.youtube.com/watch?v=vlKMzmIkvx4
Hocam %100 haklısın ama o adamın elindeki bıçağı görünce o atmosferde herkes çekiniyor. Yanlış ama kimse tepki gösterememiş korkudan. O adam sinirli ve elindeki bıçak normal değil, herkes atlayamaz oraya öyle yemez yani. Oturduğumuz yerde bizde diyoruz ama satırlı birine denk geldik bir defa herkes adamı teke tekte alırım hesabı yapıyor ama 3 kişi yanına yaklaşamadı. Onu göze alamıyor insanoğlu işte..