@Espanol; hocam alttaki videoyu da ilk konuya ekle sana zahmet.
Hiçbir şey cezasız kalmaz polis olmasa halk yapardı, o kadar hayvana rağmen hâlâ insanlığını kaybetmeyen bireyler olduğunu biliyorum.
https://www.instagram.com/p/CWsOWWfL...dium=copy_link