arkadaş bir görüş atmış ortaya, ben de naçizane fikirlerimi yazdım. sonra da aşağıdaki gibi bir cevap vermiş, ve engellemiş
alıntı yapıp cevap veremeyince anlamadı m başta, profiline girdim ki engellenmişim
yahu karşı görüşe bu kadar tahammülsüzsen o zaman ne diye böyle bir beyin fırtınası konusu açıp fikir soruyorsun
Bir yaşıma daha girdim.
Alıntı
Hayır arkadaş sormuş ben de neden böyle birşeyin hayali oldugunu, gerçeklikten uzak oldugunu pek çok farklı kritere göre kendi fikirlerimce açıkladım. Bu benim görüşümdür, yorumumdur. Olacak diye birşey yok. hayır neye alındı onu da anlamadım
ortaya bir fikir sunup görüş istemiş, görüşümü belirtiyorum. Yenecek yenilecek bir durum da yok. Anlamsız buldum açıkcası. Kırk delil demiş, ortaya attığı ütopik fikri beslediği tek bir açılaması, gerekçesi, fikri, kaynağı, tahmini yok bir de. 40 değil 1 delil göremedim ben 
Forumdaki ütopik de olsa böyle konuları severim aslında, sonuçta insanna beyin jimnastiği yaptırıyor, iyi oluyor. Ama konu açıp sevmediğin görüşü engellemek nedir ya
dini değil, siyasi değil.Ne günlere kaldık. Artık yorum da yapmayalım bari hiçbirşeye.
Not: Bana katılmayan yorum olursa, engellerim bakın ha, şimdi altta güzel güzel destekliyorsunuz beni :P