Konu :
https://www.r10.net/off-topic/302103...irecekler.html
arkadaş bir görüş atmış ortaya, ben de naçizane fikirlerimi yazdım. sonra da aşağıdaki gibi bir cevap vermiş, ve engellemiş

alıntı yapıp cevap veremeyince anlamadı m başta, profiline girdim ki engellenmişim

yahu karşı görüşe bu kadar tahammülsüzsen o zaman ne diye böyle bir beyin fırtınası konusu açıp fikir soruyorsun

Bir yaşıma daha girdim.
bunu yazıp sonra engellemek de ayrı bir forum kültürü işte. Madem bir şey yazıyorsun karşındakinden cevap bekle, buna açık değilsen de kimsenin fikrini sorma.
Hayır arkadaş sormuş ben de neden böyle birşeyin hayali oldugunu, gerçeklikten uzak oldugunu pek çok farklı kritere göre kendi fikirlerimce açıkladım. Bu benim görüşümdür, yorumumdur. Olacak diye birşey yok. hayır neye alındı onu da anlamadım

ortaya bir fikir sunup görüş istemiş, görüşümü belirtiyorum. Yenecek yenilecek bir durum da yok. Anlamsız buldum açıkcası. Kırk delil demiş, ortaya attığı ütopik fikri beslediği tek bir açılaması, gerekçesi, fikri, kaynağı, tahmini yok bir de. 40 değil 1 delil göremedim ben
Forumdaki ütopik de olsa böyle konuları severim aslında, sonuçta insanna beyin jimnastiği yaptırıyor, iyi oluyor. Ama konu açıp sevmediğin görüşü engellemek nedir ya

dini değil, siyasi değil.
Ne günlere kaldık. Artık yorum da yapmayalım bari hiçbirşeye.
Not: Bana katılmayan yorum olursa, engellerim bakın ha, şimdi altta güzel güzel destekliyorsunuz beni :P