Merhaba çok değerli forum üyeleri, son zamanlardaki dalgalı döviz kurları nedeniyle pek çok servisimiz zararına satış konumuna düşmüştür. Bunu bir süre idare ederim, dolar belki toparlar diye düşündüm fakat işler planladığımız gibi olmadı. Bildiğiniz üzere panelimiz servisleri direkt data sahiplerinden çekmektedir. sağlayıcı bakiyelerini USD olarak yüklendiğimizden dolayı USD ile doğru orantılı olarak çok cüzi bir miktar zam yapmak zorunda kaldım. Anlayışınız için teşekkür ederim. Yüklü siparişlerinizde fiyat düzenlemesi yaptırmak için lütfen destek ya da web sitemizde bulunan whatsapp linkinden iletişime geçin. Siz değerli müşteri ve alt bayilerimize duyrulur! Herkese hayırlı sabahlar diliyorum. İyi forumlar...