malesef hocam, ana sağlayıcıyım diye gezinen paneller şimdi zam yapmasın da görelim bakalım

sosyovist.com ' dan sevgilerle...
Her yerde görüyorum ana sağlayıcı diye çok merak ediyorum bu kuyruğun başı kim özellikle bu forumda konu açıldığında direk ana sağlayıcı lafı ekleniyor şikayet konusunda bakıyorum bizde api çekiyoruz diyor