• 23-11-2021, 22:23:09
    #19
    Alırsın çıkarsın girip yine alırsın. Onlar boş yapıyor işgüzar marketci
  • 23-11-2021, 23:23:41
    #20
    geçen gün şok markette yağ ve toz şeker yoktu düşün gerisini
  • 23-11-2021, 23:29:27
    #21
    Ayni marketten ayni sehirde onlarca var hepsine gider alırım alma niyetimiz olsa
  • 24-11-2021, 00:34:16
    #22
    6502 sayili kanunda satistan kacinma maddesi var yazi ile belirtirse sorun yok sinirlama getirebilir yoksa satistan kacinmaya girer 500 600 tl gibi urun basi cezasi var
  • 24-11-2021, 00:59:19
    #23
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cips'te aynı şekilde ikinci cipsi satmıyorlar. 2 defa markete girmek zorunda kaldım.
    Hocam yağı anladık ta cips neden 😂
  • 24-11-2021, 02:22:54
    #24
    asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba zincir ucuzluk marketin birine gittim 2 ad 5lt yağ alayım bir anneme bir bana dedim nasılsa zam gelir 1 ad alabilirsiniz dediler yorumunuz nedir
    al bitane dışarı çık elleri boş gir bitane daha al bişey yapamazlar
  • 24-11-2021, 03:03:00
    #25
    Mesele ikinci yağı almakta değil ki, bugünün şartlarıyla tekrar girersin bir şekilde alırsın onu.

    Mesele zam gelir diye fazla yağ almaya çalışmamız.

    Bugün 4 tane mama aldım. 14 tane de alırdım ama üzülüyorum. 1 paket mama parasını zor denkleştiren adam ne yapacak? Bir mamaya bugün 1 gün çalışıyor, yarın 1,2 gün çalışacak. Nasıl korusun kendisini, çocuğunu? Tekrar sıraya girerek mi?
  • 24-11-2021, 03:07:49
    #26
    asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zannımca zam gelecek de olabilir mi

    Merhaba,

    Hergün zam geliyor zaten hocam. bu değildir sebebi.
  • 24-11-2021, 13:30:51
    #27
    Ağlamayın şükredin. Gerekirse yağsız yemekler yiyeceksiniz. Bu ülkeyi bölemeyeceksiniz. dIŞ GÜÇLERİN OYUNUNA GELMEYECEK BU ÜLKE. Bi şükretmeyi öğrenemediniz.