Markette yağ satmadılar yorumunuz nedir
30
●1.228
- 24-11-2021, 00:59:19Hocam yağı anladık ta cips neden 😂KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2021, 02:22:54al bitane dışarı çık elleri boş gir bitane daha al bişey yapamazlarasigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2021, 03:03:00Mesele ikinci yağı almakta değil ki, bugünün şartlarıyla tekrar girersin bir şekilde alırsın onu.
Mesele zam gelir diye fazla yağ almaya çalışmamız.
Bugün 4 tane mama aldım. 14 tane de alırdım ama üzülüyorum. 1 paket mama parasını zor denkleştiren adam ne yapacak? Bir mamaya bugün 1 gün çalışıyor, yarın 1,2 gün çalışacak. Nasıl korusun kendisini, çocuğunu? Tekrar sıraya girerek mi? - 24-11-2021, 03:07:49asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Hergün zam geliyor zaten hocam. bu değildir sebebi. - 24-11-2021, 13:30:51Ağlamayın şükredin. Gerekirse yağsız yemekler yiyeceksiniz. Bu ülkeyi bölemeyeceksiniz. dIŞ GÜÇLERİN OYUNUNA GELMEYECEK BU ÜLKE. Bi şükretmeyi öğrenemediniz.