Mesele ikinci yağı almakta değil ki, bugünün şartlarıyla tekrar girersin bir şekilde alırsın onu.
Mesele zam gelir diye fazla yağ almaya çalışmamız.
Bugün 4 tane mama aldım. 14 tane de alırdım ama üzülüyorum. 1 paket mama parasını zor denkleştiren adam ne yapacak? Bir mamaya bugün 1 gün çalışıyor, yarın 1,2 gün çalışacak. Nasıl korusun kendisini, çocuğunu? Tekrar sıraya girerek mi?