• 22-11-2021, 16:53:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'de hayal kuramıyorum artık ben, tek hedefim var; gitmek. Umarım seneye okulumda başarılı olurum ve yurtdışına gidebilirim.









  • 22-11-2021, 16:55:54
    #2
    Aga normal adamlar bak Chevrolet'i 1911'den beridir üretip satıyormuş. Biz daha yeni araba üreticez diye uğraşıyoruz 100 yıldır.
    Keza bütün avrupa ülkeleri öyle en kötü ülkenin bile otomobil ihracatı var kendi arabası var
  • 22-11-2021, 16:57:17
    #3
    Ama orda havası yok arabanın burda gösteriş için alınıyor.
  • 22-11-2021, 16:58:30
    #4
    niye 259 bin tl değil 1 milyon 279 bin tl
  • 22-11-2021, 17:02:29
    #5
    Türkiye dekinin rengi beyaz.
  • 22-11-2021, 17:05:22
    #6
    Fiyat gayet makul (!)
  • 22-11-2021, 17:09:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    @Ekinsoyakk; konumu okumuş, merhabalar severek takip ediyordum sizi vlog zamanlarında, iyi forumlar
  • 22-11-2021, 17:44:07
    #8
    Camaro eskiden de pahalıydı. Tek fark, makas daha da açıldı.
  • 22-11-2021, 18:39:13
    #9
    Bu durum biliniyor artık zaten 5 senedir hep bu tür konular açıldı, evet abd dahil çok ülkeler bize göre çok iyi, hatta hepsi iyi, paramız değersiz. Hergün birisi şu abd'de daha ucuz diye konu aça aça zaten insanlar abd gitmeden tüm fiyatlara hakim oldu.

    Konuyu açan kardeşim hedefin olmadan birşey yapamazsın. Herkes klasik yok gideyim uber yaparım derdinde ama okadar kolay olsa keşke. Vasıf kazanıp gidersen şayet ozaman tutunabilirsin. Cebinde para olmadan abd kapısını açmaz sana. Azıcık ileri düşünüp hareket etmen lazım. Herkes yurtdışına çıkmak istiyor, çıkmak basit ama orada tutunmak zordur. Yabancı dilin yoksa, mesleğin yoksa 10-0 yenik başlıyorsun. Bir şekilde hayatta kalırım deme işini garantiye al öyle git.