Bu durum biliniyor artık zaten 5 senedir hep bu tür konular açıldı, evet abd dahil çok ülkeler bize göre çok iyi, hatta hepsi iyi, paramız değersiz. Hergün birisi şu abd'de daha ucuz diye konu aça aça zaten insanlar abd gitmeden tüm fiyatlara hakim oldu.

Konuyu açan kardeşim hedefin olmadan birşey yapamazsın. Herkes klasik yok gideyim uber yaparım derdinde ama okadar kolay olsa keşke. Vasıf kazanıp gidersen şayet ozaman tutunabilirsin. Cebinde para olmadan abd kapısını açmaz sana. Azıcık ileri düşünüp hareket etmen lazım. Herkes yurtdışına çıkmak istiyor, çıkmak basit ama orada tutunmak zordur. Yabancı dilin yoksa, mesleğin yoksa 10-0 yenik başlıyorsun. Bir şekilde hayatta kalırım deme işini garantiye al öyle git.