Keyifli dinlemeler :
https://www.youtube.com/watch?v=taIrpsYuwP0
Yeni Beat Çalışmam - Nekropolitika ®
8
●92
- 20-11-2021, 23:18:18
- 20-11-2021, 23:23:27Kanal linki bulundurup atıf vererek tabii ki kullanabilirsiniz.DesignMusty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows işletim sistemi kullandığım için FL Studio tercih ediyorum. Değerli yorumunuz için teşekkürlerMrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-11-2021, 23:24:30Elinize sağlık, ben de zamanında Trap yapıyordum

https://www.youtube.com/watch?v=8MbXuogbUNw
https://www.youtube.com/watch?v=JVTFN12PaH4 - 20-11-2021, 23:26:17Değerli yorumunuz için teşekkürler. Başarılar dilerim drumlarınız çok hoş.ahmetkucukonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2021, 23:35:40Teşekkür ederim uzun süre önce bıraktım, geçenlerde phonk denemesi yapmıştım ayda yılda bir kafam estikçe uğraşıyorumISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Looperman'da devamını getirmediğim bir kaç sound var işinize yarayan olursa kullanın. Mesela Japanese Trap Loop çok sevilmişti 4.4K indirme aldı, Bass Nation'a da çıktı belki bir şeyler yaparsanız satarsınız güzel enstrümanlarla kullanırsanız kulağa hoş geliyor mesela Coste keman tarzı enstrüman kullanmış;
https://www.youtube.com/watch?v=I1bTrivDjZw
Coste'un Kullandığı Sample
Looperman Profilim - 20-11-2021, 23:41:23Güzel olmuş tebrik ederim hazır gelmişken reklamını yapıp kaçayım 😀 @turkcerap.trISerkanizm bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 21-11-2021, 12:46:00Değerli yorumunuz için teşekkürlerMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
