ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli yorumunuz için teşekkürler. Başarılar dilerim drumlarınız çok hoş.
Teşekkür ederim uzun süre önce bıraktım, geçenlerde phonk denemesi yapmıştım ayda yılda bir kafam estikçe uğraşıyorum Looperman'da devamını getirmediğim bir kaç sound var işinize yarayan olursa kullanın. Mesela Japanese Trap Loop çok sevilmişti 4.4K indirme aldı, Bass Nation'a da çıktı belki bir şeyler yaparsanız satarsınız güzel enstrümanlarla kullanırsanız kulağa hoş geliyor mesela Coste keman tarzı enstrüman kullanmış;

https://www.youtube.com/watch?v=I1bTrivDjZw


Coste'un Kullandığı Sample
Looperman Profilim