Sabah 08:20'De Direksiyon sınavım var..
12
●237
- 21-11-2021, 09:37:31Tabi ki yaradı yaramaz mı Teşekkür ederimmTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
noldu biliyor musunuz hocam, Parkımı yapıyordum Tam sol kırmışım direksiyonu ufak ufak yanaşıyorum. Araçtan biip sesi geldi direksiyon lambası yandı direksiyon kilitlendi. Komisyon başkanı dışardan hocayı çağırdı dedi bu böyle oldu. Hoca vitesi boşa alıp arabayı kapatmamı tekrar çalıştırmamı istedi. Tamam devam edebilirsin dedi. Parkımı o şekilde tamamladım
Birde 3 tane köpek kovaladı aracı hav hav hav baya bi o şekilde gittik. Komisyon başkanı endişe yapma onlar aracın önüne atlamaz dedi. Ben dedim ezilecekler ondan hafif sollu gittim solumda boştu kontrol ettim tabi
- 21-11-2021, 11:18:572013 yılında ehliyet almıştım o zaman bu yeni kurallar yoktu.
Araca bindim, emniyet kemerini taktım parkuru bitirdim hatta 100'ü bile geçmiştim yolda, yokuş kalkış testini de yaptık ehliyeti aldık.
Şimdi park falan filan durumu varmış, hayırlı olsun şimdiden.
noldu biliyor musunuz hocam, Parkımı yapıyordum Tam sol kırmışım direksiyonu ufak ufak yanaşıyorum. Araçtan biip sesi geldi direksiyon lambası yandı direksiyon kilitlendi. Komisyon başkanı dışardan hocayı çağırdı dedi bu böyle oldu. Hoca vitesi boşa alıp arabayı kapatmamı tekrar çalıştırmamı istedi. Tamam devam edebilirsin dedi. Parkımı o şekilde tamamladım
Birde 3 tane köpek kovaladı aracı hav hav hav baya bi o şekilde gittik. Komisyon başkanı endişe yapma onlar aracın önüne atlamaz dedi. Ben dedim ezilecekler ondan hafif sollu gittim solumda boştu kontrol ettim tabi