2013 yılında ehliyet almıştım o zaman bu yeni kurallar yoktu.
Araca bindim, emniyet kemerini taktım parkuru bitirdim hatta 100'ü bile geçmiştim yolda, yokuş kalkış testini de yaptık ehliyeti aldık.
Şimdi park falan filan durumu varmış, hayırlı olsun şimdiden.