TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ozaman tavsiyeler işe yaradı görünüyor 🙂e hadi hayırlı olsun
Tabi ki yaradı yaramaz mı Teşekkür ederimm noldu biliyor musunuz hocam, Parkımı yapıyordum Tam sol kırmışım direksiyonu ufak ufak yanaşıyorum. Araçtan biip sesi geldi direksiyon lambası yandı direksiyon kilitlendi. Komisyon başkanı dışardan hocayı çağırdı dedi bu böyle oldu. Hoca vitesi boşa alıp arabayı kapatmamı tekrar çalıştırmamı istedi. Tamam devam edebilirsin dedi. Parkımı o şekilde tamamladım Birde 3 tane köpek kovaladı aracı hav hav hav baya bi o şekilde gittik. Komisyon başkanı endişe yapma onlar aracın önüne atlamaz dedi. Ben dedim ezilecekler ondan hafif sollu gittim solumda boştu kontrol ettim tabi