• 20-11-2021, 04:40:14
    #1
    Az önce sırf meraktan hemen hemen tüm bankaların sosyal medya hesaplarını kontrol ettim ne paylaşıyorlar falan diye.

    Yorumlar acayip dikkatimi çekti.

    Adamın teki hasta olduğu için bankanın ona kredi vermemesinden dert yanmış saymış sövmüş. İş kuracak olsam verirdiniz falan yazmış. Sağlık her şeyden önemli kabul ediyorum ama kredi notun düşükse ve krediyi geri ödeyemeyeceğin belliyse banka neden sana para versin? Annen baban bile vermemiş ki bankadan istiyorsun. Banka ailenden daha mı yakın sana?

    Başka bir banka gönderisi yorumunda birisi dolar 11 lira oldu ustam nolcak halimiz yazmış hahshs.

    Enparaya kendisine enpara logolu kalem göndermediği için kızan mı dersin, Denizbank'a Galatasaray a sponsor olmadığı için yorumlarda trip atan mi dersin... İşin kötüsü bankalar tüm yorumlara cevap veriyor dm atıldı diye. O konuşmaları aklımda canlandırıyorum da. Banka çalışanlarının gerçekten işi zor.

    Bir örnek daha bırakıyorum. Gece gece içim şişti. Bir insan bankayla ne gibi bir duygusal bağ kurup kişisel problem yaşayabilir ki? Bir sürü banka var işine hangisi geliyorsa kullan geç işte.

  • 20-11-2021, 04:48:59
    #2
    Siz burayla nasıl bir duygusal bağ kurdunuz da bu konuyu buraya taşıdınız insanları yargılamadan önce geniş bakmaya çalışın biraz
  • 20-11-2021, 04:53:25
    #3
    bosnakataberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz burayla nasıl bir duygusal bağ kurdunuz da bu konuyu buraya taşıdınız insanları yargılamadan önce geniş bakmaya çalışın biraz
    Benim burayla duygusal bağ kurduğumu nereden çıkardınız? Bakın bakalım profilimde forumla ilgili tek bir tane duygusal şey söylemiş miyim.

    Ayrıca sosyal devletin gerekliliklerini ticari bir işletme olan bankadan bekleyen bir adamın vizyonuna nasıl daha geniş bakabilirim?
  • 20-11-2021, 05:02:48
    #4
    mertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim burayla duygusal bağ kurduğumu nereden çıkardınız? Bakın bakalım profilimde forumla ilgili tek bir tane duygusal şey söylemiş miyim.

    Ayrıca sosyal devletin gerekliliklerini ticari bir işletme olan bankadan bekleyen bir adamın vizyonuna nasıl daha geniş bakabilirim?

    Kastettiğim şey şu ki;
    Siz bankaların paylaşımlarının altındaki yorumları görüp içinizden "banane" dediniz ya bende sizin bu konunuzu görüp "banane" diyebilirim bağ derken neyi kastettiğimi anladınız mı şimdi



    Uzun uzun yazmaya gerek yok anladığınızı tahmin ediyorum hayırlı geceler dilerim
  • 20-11-2021, 05:12:51
    #5
    ayrıca çok sıkı dost da olmamak gerekir. sonra başınıza bela oluyorlar.

    bir süre sonra, "dost bildiğim hainler" meselesine dönüyor
  • 20-11-2021, 05:21:17
    #6
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayrıca çok sıkı dost da olmamak gerekir. sonra başınıza bela oluyorlar.

    bir süre sonra, "dost bildiğim hainler" meselesine dönüyor
    Hocam belirli miktarın üzerinde parası olan adam zaten private bankacılık denen nimetten faydalanıyor. Bizim gibi fanilerin bankayla ne dostluğu olur?

    Ben duygusal bağdan ziyade mantıklı yaklaşmaya çalışıyorum bankalara karşı. Yoksa dediğiniz gibi bir süre sonra işin sonu sarpa sarıyor.

    Örneğin havale EFT ve kredi kartı için enpara kullanıyorum. (Masraf ve aidat ödemek istemiyorum)

    Gram gümüş satan tek banka katılım bankaları hariç Denizbank o yüzden hesabım var.

    Garantiden maaş alıyorum.

    Ziraat Bankası ilk hesabım ve 9 yıllık. Ayrıca kredim var (çok düşük faizli)
  • 20-11-2021, 06:25:18
    #7
    Banka mahalle bakkalı gibi yönetilirse olacağı budur. Çok normal.