ayrıca çok sıkı dost da olmamak gerekir. sonra başınıza bela oluyorlar.
bir süre sonra, "dost bildiğim hainler" meselesine dönüyor
Hocam belirli miktarın üzerinde parası olan adam zaten private bankacılık denen nimetten faydalanıyor. Bizim gibi fanilerin bankayla ne dostluğu olur?
Ben duygusal bağdan ziyade mantıklı yaklaşmaya çalışıyorum bankalara karşı. Yoksa dediğiniz gibi bir süre sonra işin sonu sarpa sarıyor.
Örneğin havale EFT ve kredi kartı için enpara kullanıyorum. (Masraf ve aidat ödemek istemiyorum)
Gram gümüş satan tek banka katılım bankaları hariç Denizbank o yüzden hesabım var.
Garantiden maaş alıyorum.
Ziraat Bankası ilk hesabım ve 9 yıllık. Ayrıca kredim var (çok düşük faizli)