• 19-11-2021, 18:13:47
    #1
    Merhabalar,

    Bugün eticaret sitemden bir müşteri 16 bin tl tutarın laptop alımı sağlandı. Aradan 1 saat geçtikten sonra farklı bir kişi tarafından Ben XXXX adında ki kişiyim sitenizde benim kartımla alış veriş yapılmış diyerek mesaj geldi ve bizde bu şekilde dönüş sağladık.Şimdi biz toptancıdan kargo çıkışı sağlattık ve kargo da ürüne el koydurduk ( Şükür hızlı süreç olduğu için bizim kaybımız yok )

    İşin tuhaf kısmı Sitemizde yapılan tüm işlemlerde İYZİCO alt yapısı kullanıyoruz ve bu süreçte kart'dan 3D doğrulaması olmadan nasıl ücret çekiliyor merak ediyorum.


  • 19-11-2021, 18:16:56
    #2
    Aynı kişidir o.
    İyzico altyapısı en güvenilir 3D ye sahip.
    Bir şekilde vaz geçmek için böyle bir yöntem uygulamıştır.
  • 19-11-2021, 18:17:55
    #3
    megonal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı kişidir o.
    İyzico altyapısı en güvenilir 3D ye sahip.
    Bir şekilde vaz geçmek için böyle bir yöntem uygulamıştır.
    Neden yapsın ki ? Zaten yasal olarak iade değişim hakkı bulunuyor. 14 iş günü içerisinde yasal olarak iade edebilir .. Aynı kişi olacağını sanmam çünkü 1 saat içerisinde kargoya versen de geri çekeceğimi biliyor
  • 19-11-2021, 18:19:02
    #4
    megonal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı kişidir o.
    İyzico altyapısı en güvenilir 3D ye sahip.
    Bir şekilde vaz geçmek için böyle bir yöntem uygulamıştır.
    Yapan adam her türlü yapar 3d falan hikaye.
  • 19-11-2021, 18:19:21
    #5
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden yapsın ki ? Zaten yasal olarak iade değişim hakkı bulunuyor. 14 iş günü içerisinde yasal olarak iade edebilir .. Aynı kişi olacağını sanmam çünkü 1 saat içerisinde kargoya versen de geri çekeceğimi biliyor
    .
    Var öyle tipler
    .
  • 19-11-2021, 18:21:12
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İzycio 3D degil izycioya para yukleyip sitenizden almislar
  • 19-11-2021, 18:23:28
    #7
    Bu tarz durumlarda iki seçenek oluyor.
    İlk seçenek. Kart çalınmadı müşteri vazgeçmek için bahane uyduruyor.

    İkincisi, telefonu rootluydu ve herhangi bir yerden mini bir izin saldırısı yedi ve sms bilgilerine de ulaşıldı, yada bilgisayarından virüs kaptı ve telefona ( microsoft telefonum ile bağlı ise vb. programlarda olabilir ) gelen sms art niyetli kişinin eline geçti ve sizden alışveriş yaptı.

    Bana göre şikayet dilekçesi görmeden, banka itirazını yaptırmayın. Kargo bilgileri ile kişi bilgilerini de karşılaştırıp aynı şehirde ( isim her zaman değişir önemli olan mekan bilgisi ) olup olmadıklarına bakın.
  • 19-11-2021, 18:24:25
    #8
    bir tanıdığımın 2 tane kredi kartı internet alışverişlerine kapalı olduğu halde 2 karttan da robot süpürge siparişi geçmişler.
    Hem internet alışverişine kapalı hem 3D var bu durumda bile geçebiliyorlar.
    Bankayla görüştü parayı geri iade ettiler.
  • 19-11-2021, 18:25:43
    #9
    senaryo çok basit, kargoya verdiğinizi gördüler akşam ödemeyi iptal ettiriyorlar. kendileri yapmış yani. benim kartımdan para çekilse muhatabım siz değilsiniz ki banka ile görüşürüm banka arar sizi iptal edin diye.