Bu tarz durumlarda iki seçenek oluyor.
İlk seçenek. Kart çalınmadı müşteri vazgeçmek için bahane uyduruyor.

İkincisi, telefonu rootluydu ve herhangi bir yerden mini bir izin saldırısı yedi ve sms bilgilerine de ulaşıldı, yada bilgisayarından virüs kaptı ve telefona ( microsoft telefonum ile bağlı ise vb. programlarda olabilir ) gelen sms art niyetli kişinin eline geçti ve sizden alışveriş yaptı.

Bana göre şikayet dilekçesi görmeden, banka itirazını yaptırmayın. Kargo bilgileri ile kişi bilgilerini de karşılaştırıp aynı şehirde ( isim her zaman değişir önemli olan mekan bilgisi ) olup olmadıklarına bakın.