Merhabalar,
Bugün eticaret sitemden bir müşteri 16 bin tl tutarın laptop alımı sağlandı. Aradan 1 saat geçtikten sonra farklı bir kişi tarafından Ben XXXX adında ki kişiyim sitenizde benim kartımla alış veriş yapılmış diyerek mesaj geldi ve bizde bu şekilde dönüş sağladık.Şimdi biz toptancıdan kargo çıkışı sağlattık ve kargo da ürüne el koydurduk ( Şükür hızlı süreç olduğu için bizim kaybımız yok )
İşin tuhaf kısmı Sitemizde yapılan tüm işlemlerde İYZİCO alt yapısı kullanıyoruz ve bu süreçte kart'dan 3D doğrulaması olmadan nasıl ücret çekiliyor merak ediyorum.