amacım rahatsız etmek değil diyorsun, 5 kat yukarısı titriyor diyorsun, eve arabanın hoparlörünü takacağım diyorsun, kul hakkına girmeyim diyorsun...
müstakil ev tutabiliyorsan tut, eğer tutamıyorsan şikayet etmek isteyip çekinip edemeyen, belaya bulaşmak istemeyip uyuyamayan, bangır bangır kaç kişiyi rahatsız ediyorsan hepsinin hakkına giriyorsun.
ama bu kafayla umarım ceza alırsın.
Evde yüksek sesle müzik dinlemek? (R10+)
46
●821
- 19-11-2021, 05:46:37
- 19-11-2021, 12:57:04Evinize güzel bir ses yalıtım sistemi yaparsanız istediğiniz kadar dinleyin hocam.
- 19-11-2021, 13:41:54- Evin her bir eşyasını yerinden oynatıp titretiyorsunuz ama rahatsız etmemeye gayret ediyorum diyorsunuz.
- Bu benim hobim diyorsunuz.
- Kulaklık takamam kulağımı terletir diyorsunuz.
Kusura bakmayın da sizin kulağınız terleyecek diye apartmanı inletme hakkını kimse size vermiyor. Apartmanda yaşayan insanlar rahatsız olacağına sizin kulağınız rahatsız olsun. Ne güzel dünya vallahi
Benim hobim diyeceksiniz ve bencilce yaklaşacaksınız. Sizin hobiniz kimseyi ilgilendirmiyor.
Pes doğrusu. Dünyada böyle rahat insanların olduğunu bilmek bile tüylerimi ürpertiyor.