• 19-11-2021, 05:46:37
    #37
    amacım rahatsız etmek değil diyorsun, 5 kat yukarısı titriyor diyorsun, eve arabanın hoparlörünü takacağım diyorsun, kul hakkına girmeyim diyorsun...
    müstakil ev tutabiliyorsan tut, eğer tutamıyorsan şikayet etmek isteyip çekinip edemeyen, belaya bulaşmak istemeyip uyuyamayan, bangır bangır kaç kişiyi rahatsız ediyorsan hepsinin hakkına giriyorsun.
    ama bu kafayla umarım ceza alırsın.
  • 19-11-2021, 10:02:28
    #38
    millette ne dertler var be birde bizde derdimiz var sanıyoruz
  • 19-11-2021, 11:01:55
    #39
    işten geldin ve çok yorgunsun,
    evde hasta var,
    herşeyin öncesinde empati yapmamız gerekiyor.
    bencede kulaklık çok daha mantıklı.
  • 19-11-2021, 12:57:04
    #40
    Evinize güzel bir ses yalıtım sistemi yaparsanız istediğiniz kadar dinleyin hocam.
  • 19-11-2021, 13:20:39
    #41
    İşin yasal boyutuna bakıyorsunuz sanırım sadece.
    Yasal olarak haklı olun yine de davalar ile uğraşırsınız + etik değil.
    Küçük bebek, çocuk olabilir.
    Sağlam bir oyuncu kulaklığı alın derim.
  • 19-11-2021, 13:25:03
    #42
    İnsanları rahatsız etmeyin derim. Düşünsene yan dairene bi keko taşındı sürekli oyun havası dinliyor ve ses senin evine geliyor sürekli. Yaşanır mı o evde...

    Şöyle kaliteli bi kulaklık alın, takılın güzelce.
  • 19-11-2021, 13:34:38
    #43
    Dinleyemezsiniz bu kadar net
  • 19-11-2021, 13:39:15
    #44
    Bunun her yazdiginiz seye bir cevabi var. Tavsiye ile akillanacak gibi gorunmuyor. O yuzden bosuna yoruluyoruz.
  • 19-11-2021, 13:41:54
    #45
    - Evin her bir eşyasını yerinden oynatıp titretiyorsunuz ama rahatsız etmemeye gayret ediyorum diyorsunuz.
    - Bu benim hobim diyorsunuz.
    - Kulaklık takamam kulağımı terletir diyorsunuz.

    Kusura bakmayın da sizin kulağınız terleyecek diye apartmanı inletme hakkını kimse size vermiyor. Apartmanda yaşayan insanlar rahatsız olacağına sizin kulağınız rahatsız olsun. Ne güzel dünya vallahi Benim hobim diyeceksiniz ve bencilce yaklaşacaksınız. Sizin hobiniz kimseyi ilgilendirmiyor.

    Pes doğrusu. Dünyada böyle rahat insanların olduğunu bilmek bile tüylerimi ürpertiyor.