amacım rahatsız etmek değil diyorsun, 5 kat yukarısı titriyor diyorsun, eve arabanın hoparlörünü takacağım diyorsun, kul hakkına girmeyim diyorsun...
müstakil ev tutabiliyorsan tut, eğer tutamıyorsan şikayet etmek isteyip çekinip edemeyen, belaya bulaşmak istemeyip uyuyamayan, bangır bangır kaç kişiyi rahatsız ediyorsan hepsinin hakkına giriyorsun.
ama bu kafayla umarım ceza alırsın.