• 17-11-2021, 15:47:43
    #1
    cumhurbaşkanı erdoğan " beraber yürüdüğümüz arkadaşlarımızdan faizi savunanlar, kusur bakmasınlar. bu yolda ben, faizi savunanla beraber olamam, olmam. bu görevde olduğum sürece faizle mücadelemi sonuna kadar sürdüreceğim ve enflasyonla mücadelemi de sürdüreceğim. bu konuda nas ortada, nas ortada olduğuna göre sana bana ne oluyor. olaya buradan bakacağız ve ona göre de adımımızı atacağız. " açıklaması yapmış.

    https://www.hurriyet.com.tr/gundem/s...malar-41941114

    bu hususta özellikle aynı şekilde düşünan arkadaşlara bir sorum var.

    paranız dolarda mı altında mı? yoksa ülkenizin parasında mı duruyorsunuz faiz geliri elde etmeden?

    şayet ülkenizin parasında durmuyorsanız, buna rağmen bu sözleri savunuyor musunuz?
  • 17-11-2021, 15:51:20
    #2
    Konunun faizle alakası olmadığını anladıkları zaman , bir yere varmış olacağız
  • 17-11-2021, 15:51:40
    #3
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cumhurbaşkanı erdoğan " beraber yürüdüğümüz arkadaşlarımızdan faizi savunanlar, kusur bakmasınlar. bu yolda ben, faizi savunanla beraber olamam, olmam. bu görevde olduğum sürece faizle mücadelemi sonuna kadar sürdüreceğim ve enflasyonla mücadelemi de sürdüreceğim. bu konuda nas ortada, nas ortada olduğuna göre sana bana ne oluyor. olaya buradan bakacağız ve ona göre de adımımızı atacağız. " açıklaması yapmış.

    https://www.hurriyet.com.tr/gundem/s...malar-41941114

    bu hususta özellikle aynı şekilde düşünan arkadaşlara bir sorum var.

    paranız dolarda mı altında mı? yoksa ülkenizin parasında mı duruyorsunuz faiz geliri elde etmeden?

    şayet ülkenizin parasında durmuyorsanız, buna rağmen bu sözleri savunuyor musunuz?
    sözü savunmuyorum, ülkemin parasında durmuyorum. ülkemin arkamda durmasını bekliyordum ama artık o beklentim de yok.
  • 17-11-2021, 15:53:56
    #4
    Türkiye, şeriatla yönetilen bir devlet değildir. Devletin kuralları ve kanunları vardır. Sen müslüman olduğun için halkın her geçen gün fakirleşmesi yönünde hareketler SERGİLEYEMEZSİN. Ha çok istiyorsan faize kendin bulaşmazsın, orası senin bileceğin iş.
  • 17-11-2021, 15:55:42
    #5
    Hükümet taraftarı olan 10 kişiden 8 ' ine sorduğumda ( para biriktiren kişiler ) Paranızla ne yatırımı yapıyorsunuz diye aldığım cevapların çoğu ya Altın ya döviz ya da sanal para .

    E bu nasıl Hükümet taraftarlığıdır . Sen bu ülkede KENDİ PARA BİRİMİNE BİLE GÜVENMEYECEK DURUMA GELDİYSEN bu Hükümeti nasıl savunabilirsin ?
  • 17-11-2021, 15:56:58
    #6
    Bu gidişle memleketin tamamı ekonomi mezunu olacak. Bedavadan diploma sahibi olacağız.
  • 17-11-2021, 15:58:37
    #7
    faiz hakikaten hepimize zarar verse de ,
    şu andaki faiz indirimi de ayrıca zarar veriyor.

    Nasıl düzelecek bu durum? Üretim yapıp ihracat yapmamız lazım
  • 17-11-2021, 16:00:19
    #8
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cumhurbaşkanı erdoğan " beraber yürüdüğümüz arkadaşlarımızdan faizi savunanlar, kusur bakmasınlar. bu yolda ben, faizi savunanla beraber olamam, olmam. bu görevde olduğum sürece faizle mücadelemi sonuna kadar sürdüreceğim ve enflasyonla mücadelemi de sürdüreceğim. bu konuda nas ortada, nas ortada olduğuna göre sana bana ne oluyor. olaya buradan bakacağız ve ona göre de adımımızı atacağız. " açıklaması yapmış.

    https://www.hurriyet.com.tr/gundem/s...malar-41941114

    bu hususta özellikle aynı şekilde düşünan arkadaşlara bir sorum var.

    paranız dolarda mı altında mı? yoksa ülkenizin parasında mı duruyorsunuz faiz geliri elde etmeden?

    şayet ülkenizin parasında durmuyorsanız, buna rağmen bu sözleri savunuyor musunuz?
    %100 HODL DOLAR tabi ki TRY tutup napıcam 5 seneye sakız alınmaz
  • 17-11-2021, 16:01:18
    #9