Hükümet taraftarı olan 10 kişiden 8 ' ine sorduğumda ( para biriktiren kişiler ) Paranızla ne yatırımı yapıyorsunuz diye aldığım cevapların çoğu ya Altın ya döviz ya da sanal para .

E bu nasıl Hükümet taraftarlığıdır . Sen bu ülkede KENDİ PARA BİRİMİNE BİLE GÜVENMEYECEK DURUMA GELDİYSEN bu Hükümeti nasıl savunabilirsin ?