cumhurbaşkanı erdoğan "
beraber yürüdüğümüz arkadaşlarımızdan faizi savunanlar, kusur bakmasınlar. bu yolda ben, faizi savunanla beraber olamam, olmam. bu görevde olduğum sürece faizle mücadelemi sonuna kadar sürdüreceğim ve enflasyonla mücadelemi de sürdüreceğim. bu konuda nas ortada, nas ortada olduğuna göre sana bana ne oluyor. olaya buradan bakacağız ve ona göre de adımımızı atacağız. " açıklaması yapmış.
https://www.hurriyet.com.tr/gundem/s...malar-41941114
bu hususta özellikle aynı şekilde düşünan arkadaşlara bir sorum var.
paranız dolarda mı altında mı? yoksa ülkenizin parasında mı duruyorsunuz faiz geliri elde etmeden?
şayet ülkenizin parasında durmuyorsanız, buna rağmen bu sözleri savunuyor musunuz?
%100 HODL DOLAR tabi ki TRY tutup napıcam 5 seneye sakız alınmaz