Sadece daha önce hizmet aldığım yada almayı düşündüğüm profillerin şikayetlerini takip ediyorum. Bu yüzden benim açımdan çok faydalı bir bölüm, sonradan hizmet almaktan vazgeçtiğim çok kişi oldu.
Genel olarak şikayetler mağduriyetin giderilmesiyle çözülse bile işi bu noktaya taşıyan firma / şahıslarla gene çalışmıyorum. Kendi sitesinde adam ticketlara bakmaz hiç cevap yazmaz yada ukalaca cevaplar verir buraya gelip şikayet açıncada bir anda beyefendi olurlar kurumsal bir kimliğe bürünürler. O saatten sonra mağduriyet giderilsede hiçbir anlamı yok benim için.
O sebeple severek izliyoruz efenim 😊
Şikayet Konularını Okuma Çılgınlığı Sizde de var mı?
27
●473
- 17-11-2021, 11:28:32olmaz olsun malesef okuyorum hocam bazen sac bas yolduruyor oyle tipler var ki ama yorum atamıyorsun iste

juri sistemi her türlü suistimale cok açık, ve de cok tartisma doğurur.yonetim haricinde boyle bir yetki bence iyi değil - 17-11-2021, 16:38:55keşke yorum atma olsa eskiden var mış eski konularda gördüm iyimiş aslındacivilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2021, 16:39:35en keyiflisi onlar öykünün sonunu merak etmek zorunda kalmıyoruzzUser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onları da merak ediyorum
