• 17-11-2021, 08:17:36
    #19
    Sadece daha önce hizmet aldığım yada almayı düşündüğüm profillerin şikayetlerini takip ediyorum. Bu yüzden benim açımdan çok faydalı bir bölüm, sonradan hizmet almaktan vazgeçtiğim çok kişi oldu.

    Genel olarak şikayetler mağduriyetin giderilmesiyle çözülse bile işi bu noktaya taşıyan firma / şahıslarla gene çalışmıyorum. Kendi sitesinde adam ticketlara bakmaz hiç cevap yazmaz yada ukalaca cevaplar verir buraya gelip şikayet açıncada bir anda beyefendi olurlar kurumsal bir kimliğe bürünürler. O saatten sonra mağduriyet giderilsede hiçbir anlamı yok benim için.

    O sebeple severek izliyoruz efenim 😊
  • 17-11-2021, 08:34:40
    #20
    Tek sıkıntı kanıtlar bize gelmiyor onları da merak ediyorum
  • 17-11-2021, 11:28:32
    #21
    backlinkmatik.com
    olmaz olsun malesef okuyorum hocam bazen sac bas yolduruyor oyle tipler var ki ama yorum atamıyorsun iste

    juri sistemi her türlü suistimale cok açık, ve de cok tartisma doğurur.yonetim haricinde boyle bir yetki bence iyi değil
  • 17-11-2021, 11:42:45
    #22
    Üyeliği durduruldu
    xxxx üyeden şikayetçiyim adlı konuyu görür görmez dalıyorum içeriye
    Normal de öyle uzun uzun yazılan yazılardan nefret ediyorum ama şikayet konularını seviyorum
  • 17-11-2021, 14:30:29
    #23
    Çözümlenmiş şikayetleri genelde tek okuyan benim sanıyordum
  • 17-11-2021, 16:38:55
    #24
    Platin üye
    civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmaz olsun malesef okuyorum hocam bazen sac bas yolduruyor oyle tipler var ki ama yorum atamıyorsun iste

    juri sistemi her türlü suistimale cok açık, ve de cok tartisma doğurur.yonetim haricinde boyle bir yetki bence iyi değil
    keşke yorum atma olsa eskiden var mış eski konularda gördüm iyimiş aslında
  • 17-11-2021, 16:39:35
    #25
    Platin üye
    zUser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümlenmiş şikayetleri genelde tek okuyan benim sanıyordum
    en keyiflisi onlar öykünün sonunu merak etmek zorunda kalmıyoruz
  • 17-11-2021, 18:54:52
    #26
    Ben şikayetvar sitesine gidip okuyorum devamlı.
  • 17-11-2021, 19:34:46
    #27
    eskiden çok okurdum arada yazardım da ilgili kişiler dışında mesaj yazmaya kapatılınca bu çılgınlık bitti bende malesef