olmaz olsun malesef okuyorum hocam bazen sac bas yolduruyor oyle tipler var ki ama yorum atamıyorsun iste
juri sistemi her türlü suistimale cok açık, ve de cok tartisma doğurur.yonetim haricinde boyle bir yetki bence iyi değil
keşke yorum atma olsa eskiden var mış eski konularda gördüm iyimiş aslında