Sadece daha önce hizmet aldığım yada almayı düşündüğüm profillerin şikayetlerini takip ediyorum. Bu yüzden benim açımdan çok faydalı bir bölüm, sonradan hizmet almaktan vazgeçtiğim çok kişi oldu.
Genel olarak şikayetler mağduriyetin giderilmesiyle çözülse bile işi bu noktaya taşıyan firma / şahıslarla gene çalışmıyorum. Kendi sitesinde adam ticketlara bakmaz hiç cevap yazmaz yada ukalaca cevaplar verir buraya gelip şikayet açıncada bir anda beyefendi olurlar kurumsal bir kimliğe bürünürler. O saatten sonra mağduriyet giderilsede hiçbir anlamı yok benim için.
O sebeple severek izliyoruz efenim 😊