• 16-11-2021, 19:29:00
    #1
    Az önce fark ettim. Vallahi bravo, R10 ekibi İzmir Büyükşehir Belediyesi'nden daha iyi çalışıyor.
  • 16-11-2021, 19:29:43
    #2
    Bende öğlen farkettim evet bende beğendim birde PM'ler aynı Messenger mantığında anlık olsa mükemmel olacak.
  • 16-11-2021, 19:34:21
    #3
    r10 a teşekkür mü, belediyeye hiciv mi anlamsız konu
  • 16-11-2021, 19:35:32
    #4
    Superleggera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 a teşekkür mü, belediyeye hiciv mi anlamsız konu
    Çok afedersiniz. Bir dahaki sefere konu açmadan önce size danışacağım.
  • 16-11-2021, 19:38:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu konu yüzünden uzun süre mesajlaştığım bir arkadaşın mesajını beğendim. Umarım yanlış anlamaz
  • 16-11-2021, 19:45:12
    #6
    cglr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok afedersiniz. Bir dahaki sefere konu açmadan önce size danışacağım.
    👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
  • 16-11-2021, 19:55:52
    #7
    Reveloper
    Beğeniyi geri çekme ve bildirim özelliğide ekledik. Bir beğeniden 1 defa bildirim gider karşı taraf flood yapamaz. Detaylı geliştirmeler bu gece bitince tam anlatımlı konu açacağım